JVC GZ-HD500 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 106 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HD500 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

BjornenEvelien 13-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Heb deze gekocht om op amateur wijze wat te filmen en daarvoor is die goed genoeg. Wat ik minder vond was dat het lensdopje los erbij zat, maar deze hebben we vast gezet d.m.v. een visdraadje, werkt prima. Foto's kun je er ook mee maken met redelijke kwaliteit. Opslag is ruim voldoende. De standaard batterij gaat ongeveer 45 minuten mee, het is dus aan te raden om een extra batterij erbij te kopen als back-up. Voor prijs / kwaliteit zeker aan te raden.

XMartijntjeX 22-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Ik heb deze camera gekocht i.v.m. de vakantie. De 80 gb. harde schijf is meer dan voldoende om lange en leuke filmpjes te maken en de accu gaat als je hem goed oplaad vrij lang mee. Waar ik met het kopen een beetje mee zat, was dat er nergens stond beschreven of er een HDMI uitgang op zat. Overal stond dat die er niet op zat, maar dat klopt niet. Hij zit er wel degelijk op. Het is een hele goede camera voor eigenlijk vrij weinig geld. Je krijgt er veel voor terug.

Verhoeven59 18-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Ik heb de camera gekocht op advies van een kennis.
Met name de grote opslagcapaciteit heeft me prettig verrast. De camera werkt zeer eenvoudig zonder dat je eerst de hele handleiding hoeft te lezen. Openklappen en beginnen !
Het is een goede camera voor relatief weinig geld.

herman laeven 17-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Nadat mijn panasonic GS75 met mini-dv stuk was gegaan ben ik o.m. op advies van Graus BV overgegaan tot aanschaf van de JVC GZ-HD500.
De tot nu toe gemaakte beelden zien er op prima uit. Camera heeft veel mogelijkheden, is makkelijk te bedienen en start snel op. Kortom zeer tevreden over deze aanschaf.

MarkHD500 04-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Na een tijdje gezocht en veel gelezen te hebben over de verschillende camera's ben ik over gegaan tot aanschaf van de JVC GZ-HD500.
Ik ga de camera gebruiken voor huis/tuin en vakantie film werk en hiervoor is deze HD camera zeer geschikt. De tot nu toe gemaakte beelden zien er op mijn FULL HD TV werkelijk prachtig uit. Kortom zeer tevreden over deze aanschaf.

-punt = dat er inderdaad geen koortje aan de lensdop zit. Dit had JVC toch op zijn minst kunnen meeleveren vind ik. Verder geen probleem want de lensdop is wel voorzien van de mogelijkheid om er een koortje aan te maken.

TonvanR 17-05-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Camera aangeschaft ivm grote opslagcapaciteit en zeer grote gebruiksgemak. Camerascherm openklappen en klaar om te filmen! Kans om leuke momenten van kleinkinderen te missen is nu veel kleiner. Beeldkwaliteit bij voldoende licht erg goed. 's avonds wel voor voldoende verlichting zorgen om goed beeld te behouden. Geluid is zoals bij bijna alle camera's niet bijzonder, ik zoek nog naar een mogelijkheid om het geluid te dempen bij het filmen van popgroepen in een kleine ruimte. Algemeen oordeel: een goede camera voor relatief weinig geld.

VANDENBULCKE 26-04-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Mijn vorige was al een JVC camcorder , ik wilde graag overstappen naar HD, en blijf graag bij het merk JVC
De JVC Everio GZ-HD500 biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding geweldig!

Makkelijk opnemen op de harde schijf en SD-kaart. De grip is goed. De opties zijn minimaal maar genoeg.

In het kort: krachtige camcorder, eenvoudig te gebruiken en niet te duur!

Baas1 31-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Ik ben zeer tevreden over de prestaties van de jvc camcorder beeld is mooi en scherp het geluid is zuiver
mogelijkheden zijn zeer uitgebreid Is lekker klein en compact ligt lekker in de hand tijdens het filmen.
gemakkelijk te bedienen zelf door de kinderen.
Ben zeer te vrede met mijn aankoop.

W te N 29-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Heb de camera tijdens de wintersportvakantie in gebruik genomen. Maakt mooie opnamen met natuurlijke kleuren. Het enige hinderlijke aan de camera is het gemis van een zoeker. Via het beeldscherm moet je namelijk het op te nemen beeld bekijken en door de lichtinval is het soms slecht te zien wat je aan het filmen bent. Voor de rest een prima camera.

Dick V 19-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

We hebben deze camera nu een half jaar in bezit en zijn er zeer tevreden mee.
De bediening is erg prettig en de beeldkwaliteit is prima. We hebben het dopje zelf met visgaren vastgemaakt en dan werkt het prima.
We hebben wel de indruk dat de accu een stuk sneller leeg is als we op het hoogste kwaliteitsniveau filmen, maar ook op het een na hoogste niveau is de beeldkwaliteit nog steeds heel goed.
We zouden deze camera iedereen aanraden.

Marcus-70 09-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Het beeld van opnames bij kunstlicht (bv. 's avonds binnenshuis) is vrij korrelig. Een lamp op de camera zou wellicht handig geweest zijn voor binnenopnames.

Opnames die overdag gemaakt zijn, zowel binnen als buiten zijn erg scherp. Kleuren worden mooi weergegeven.

Bediening is relatief simpel met het touchscreen menu.
Zeer lichte en compacte camera. Na 3 maanden ben ik nog erg tevreden over deze camera.

H. van Eerden 08-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Deze camera is klein en ligt fijn in de hand. Hij is makkelijk te bedienen. Ook het beeldkwaliteit is duidelijk(helder). De camera zelf ziet er ook mooi uit.

naath87 16-02-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Afgelopen zaterdag kreeg ik de jvc GZ-HD500 kado voor mijn verjaardag. Dit is de eerste camera die ik heb maar ben er zeer tevreden over. We hebben een film gemaakt in de laagste resolutie en de hoogste resolutie. De hoogste kwaliteit is zeer mooi, zeker als je dit bekijkt op een hd televisie. Het is een camera die ik zeker aan zou raden. Enige nadeel is de duur van de adapter die is namelijk 1 uur 20 min.
Als je in de hoogste kwaliteit filmt, kun je ruim 7 uur filmen.

Zeker een aanrader dus!!

Rob117 01-02-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

lekker handige camera, klein en compact ligt lekker in de hand. Goed beeld en geluid, jammer dat het een .mts bestandje maakt van de filmpjes want die spelen veel mediaplayers niet af. Maar goed, even omzetten met behulp van een programma is geen probleem.

Ha99 31-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Ik vind het een uitstekende apparaat, makkelijk in gebruik en niet te zwaar. Goede beeldkwaliteit. Heel veel mogelijkheden, die je makkelijk kunt toepassen. Een van de beste producten die ik tot vandaag heb aangeschaft.

marianne1979 25-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Ik vond de camera JVC HD Everio GZ hd500se erg handig, en lichtgewicht en compact.

Een snelle start en de SD-kaart is heel praktisch. De batterij is duurzaam, eenvoudig te laden (oplader meegeleverd), en de systeemschijf is geschikt voor lange opnames, krachtige zoom en de hoge resolutie HD-beeld levert een zeer hoge kwaliteit .Ik ben erg blij met deze aankoop, die me in staat stelt om leuke films te maken van mijn gezin.

RICKo043 24-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Ik heb deze camera gekocht omdat hij full hd is en omdat hij veel intern geheugen bezit. Ik ben er erg tevreden over. De full hd kwaliteit is erg mooi en de camera is makkelijk te bedienen. Wel een kleine tip als je lang wilt filmen: de accu gaat niet heel lang mee omdat hij full hd opneemt kost het veel stroom.

John Mollee 20-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Ik heb deze GZ-HD500 nu een kleine week. Het gebruik gemak is geweldig De bediening op het LCD scherm erg gemakkelijk, ook de uitleg in de gebruiks aanwijzing is goed te doen . Ook de instalatie van de CD met software is een fluitje van een cent, wel jammer dat er geen goed bewerkings programma op staat.

091399 20-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

ik heb deze jvc gz-hd500 gekocht omdat deze voldeed aan de mij voorop gestelde eisen dwz. :
* een compact toestel
* opname op hd
* gemakkelijk in de hand
* gebruiksvriendelijk
Dit toestel heeft het allemaal en zeker wat mij betreft het gebruiksgemak. de menu's zijn simpel en goed verstaanbaar. Wat ook mooi meegenomen was is dat jvc in dit pakket gratis een tweede batterij gaf. Op geluids- en beeldkwaliteit ben ik tevreden daar ook op dit punt voldoet hij aan mijn verwachtingen. Al bij al tevreden met mijn koop.

mutsie1983 09-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Hele leuke instap camera, vind het menu iet wat te ingewikkeld.Ligt super lekker in de hand en is lichtgewicht.Kan hem zo in de jaszak meenemen.
Beeld kwaliteit is op de pc en op kleinere lcd schermen erg goed.Alleen op een scherm groter dan 1 meter krijg je vegen bij beweging.
Wel jammer dat je 'savonds slechte opnames krijgt als gevolg van weinig licht.Had graag een betere lichtgevoeligheid gehad.
Al met al een hele leuke camera voor huis,tuin en keuken gebruik.

rdw65 02-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Leuke werkzaame camcorder, we hebben al het nodige mee gefilmd en de meeste filpjes met tevredenheid terug gezien.
Een beetje teleurstellend, geen ingebouwde lichtbron, moet nu toch overwegen om een losse lichtbron aan te kopen.

NDWMulder26 01-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Ik heb de GZ-HD500 reeds een paar dagen in bezit en ben zeer tevreden met name de beeldkwaliteit. Ik was bang dat bij wat mindere lichtsterkte dit tegen zou vallen wat nogal vaak voorkomt bij camera's met dit type beeldsensor maar vond dit reuze meevallen. Gekoppeld met een hdmi kabeltje aan je hd tv is het beeld echt geweldig!

cathehome 31-12-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Ik vind het een erg mooi toestel, zeer stijlvol en ook praktisch. Minpuntje: ik ben een beetje teleurgesteld over de beeldkwaliteit. Had ik meer van verwacht...

jaimy88 27-12-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD500 zilver

Wij hebben deze camera kado gekregen voor sinterklaas .Een mooie formaat camera die makkelijk in gebruik is!! Niet zo'n moeilijke camera met allemaal verschillende knopjes en instellingen waar je niks van begrijpt maar makkelijk in gebruik!!

sandeman11 24-12-2010

mooie compacte camera.
Na jaren een canon gebruikt te hebben deze Jvc besteld, Wat opvalt is de grootte, geen gesleur meer met een grote(re) camera. Filmen Overdag) is een makkie met mooie beelden! s'avonds weet ik nog niet, dat moeten we nog uitproberen.

Wel een minpuntje, de lens voor de camera is los bijgeleverd, zonder touwtje terwijl daar wel de uitsparingen voor zijn, gemiste kans om deze camera voor 100% af te leveren bij consument.